Friday, March 26, 2010

It's Bullocks and Discombobulation!

It was just another week in paradise or maybe it was in Geekville.  I can't remember.  I do know that it is Friday, the weather is gorgeous, and a busy weekend awaits!



The rude and obnoxious alarm goes off this morning making its usual repetitive chirping noise.  Hubby stirs and then lets out a big bear groan.  Unfortunately, I don't think he was awakening from a dream involving the potentially available Sandra Bullock.   I reminded Hubby that it was Friday and the bear calmed and started to purr. 

Yes, I know that bears don't purr but maybe they vibrate when they sigh.  Hubby did get up leaving me for another hour of precious snore time.


Then, Ms. Spring redeemed herself.  I woke up feeling all out of sorts.  I didn't sleep well.  Hum....maybe I was wrestling Sandra Bullock for my husband's attentions.

Anywhatsit, I felt discombobulated, my head no longer attached to my body but floating around like a gaseous ghost high on paint fumes.

Driving to work, I was greeted with this, which only intensified my out of body experience:




Yeah, I WISH!  Those are from Yellowstone, courtesy of rickz on flickr.com but our local ponds were steamy and with pink and orange from the morning sun, I now know what SERENITY looks like!

And me without me camera.

For shame.

I'm better now.  My class is done.  Nobody died and my CPR skills were not needed.  PHEW!    My swim is over.  I'm glad I did it even though I felt every inch of the pool and was struggling with my breathing.  I took a few shots of chlorinated water when the guy in the next lane started his butterfly stroke.   

Thanks, Dude.  That's not the drink I really wanted.   Could you have gotten me a coffee or at least a green tea?

This swimmer attended my class prior to his swim so we know each other.  I think he may have been picking on me or paying me back for that last set of push-ups.

Sigh.

In other goofiness,

One of the swimmers in the recent triathlon mentioned she was going to wear a swim cap to keep her hair dry.

Um, no Sweetie. It doesn't work that way.  I certainly wish it did.

A friend of mine was almost stopped in the middle of a half marathon BY A TRAIN CROSSING!

What idiot designed THAT route?

A woman leaves her baby in her SUV to avoid it being repossessed.

Words cannot describe....

People make such great blog fodder.

Have a great weekend!

21 comments:

Leeuna said...

Glad you got your head back to normal, Reffie. People make the best blog fodder. What would we do without them.

CatLadyLarew said...

OOOH... discombobulated is one of my favorite words! I love you for using it, Reffie!

Ziva said...

Choosing your SUV over your baby... That's going to make a great story for when the kid grows up. Can we say dysfunctional?

M.J. Nicholls said...

Last time I went swimming the water went up my nose and I sneezed for a week.

ReformingGeek said...

@Leeuna - Yes, a world without people would be...er...not much of a world!

@Catlady - I'm glad you like discombobulating with me!

@Ziva - The kid doesn't have a chance and will probably end up in foster care.

@M.J. - Yeah, that happens to me, too. Achoo!

mama-face said...

wait a second...the swim cap...really?

Mrsblogalot said...

I feel like that most days but I wasn't worried about the whole Sandra B. being back on the market thing until you just mentioned it.

Thank you.

I'm going to have to monitor my husbands moans very closely.

otin said...

If your husband talks in his sleep and tells you to just stay above 55 mph then you should start worrying! haha

ReformingGeek said...

mama-face - Yes, indeedy! Some people don't really think, do they?

@Mrsblogalot - Oops. Sorry. I'm sure all is well!

@otin - Hum.....

MikeWJ at Too Many Mornings said...

"I felt discombobulated, my head no longer attached to my body but floating around like a gaseous ghost high on paint fumes."

Pretty much describes every day of my life.

And you've got to protect the SUV. You can have kids for free. SUVs cost a fortune.

K A B L O O E Y said...

Given how many tabloids I saw Ms. Bullock on today while I was playing hooky at the bookstore, I think she might welcome the attention.

ReformingGeek said...

@Mike - Maybe you need a change in the meds! Good point about the SUV. Will cats work?

@Kablooey - LOL. I'm sure she will get it.

Deb said...

Forgive me for answering your question to Mike above about if cats will work.

NO. In fact, it will just ensure that the SUV gets towed, crumpled or nuked.

Sorry.

Lauren said...

Wow! What a picture. That first one was inspiring. It was freezing here yesterday. Ms Spring's frigidity was back with a vengeance.

About the woman leaving the baby in her SUV so it wouldn't get possessed, WTF was she thinking? Really, her train of thought went off the tracks.

Sue said...

I go to WalMart for blog fodder. But lately, nothing. You don't think I'm starting to fit in do you? This worry's me.

ReformingGeek said...

@Deb - DANG!

@Lauren - Spring is obviously very confused! Yeah, nothing like a momma's love, huh?

@Sue - Yep. I bet that's it. Sorry, Sweetie!

Marvin D Wilson said...

Love the goofness. Ya just gotta love how many idjits there are in the world, hmm?

Collette said...

Spring sure does give us beautiful things to look at.
Glad you got your swimming in even if you did have to swallow a half pool of water...UGH!
Have a wonderful week:) (((HUGS)))

ReformingGeek said...

@Marvin - Yep. It's a crazy world!

@Collette - Thanks. You, too.

Jean Knee said...

wHAT? those caps don't keep your hair dry?? what about the ones with fringe?


ahhh geeze, another another dream shattered

Ivy said...

In these times, you never know what a person will do. And that mother should never have assumed the baby wouldn't be taken right along with the SUV. Wow. People just amaze me. But without them, I would have such a hard time finding something to talk about on WTF Fridays. :)


"1.00s, 1.50s, 1.75s for the short arms. If you know what I'm talking about, you're probably old, too."

"Boomer brain fog: What was the last, middle, and first part of what you just said to me?"